Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 8 augusti 2009

Av Bettan - 8 augusti 2009 20:55

Herregud vad tiden den går när man ska köra lite ärrenden bara.

Tio över tio var jag i stan idag,

inom fyndkällaren för att köpa lite smått och gott till svärmor.

Mest lite skämt presenter :D

Sånt gillar jag!

Alltid lika skoj när nån fyller år och fixa & dona till det.


Blev en sväng ner till Sölvesborg idag med,

köpa presentkortet svärmor önskat sig på Jhulins.

Sen hem till henne i Sölve och läman en påse med paket,

dem ska ju åka iväg imon bitti.

Så jag kände jag ville lämna det idag,

vill ju hon ska ha paketen med sig och öppna på måndag.

Hennes 55 årsdag.

55 år är ju lite speciellt att fylla..

alla åldrar med en 5 sist är ju speciella,

inte som att fylla jämnt.

Men dem är ändå Mer än att fylla vanligt..

haha, ja ni fattar ;P


Klockan var närmre halv 2 när jag och Bosse begav oss åt Ronneby.

Bror han var bakis och sleten,

så jag körde ensam.

Kanske kör jag och bror dit imon,

inte mig emot.

Jag går gärna där 2 dagar i sträck :D

Vi skulle höras av vid 9 imon,

så då ser vi hur vi känner.


Stefan han fyller år imon,

hurra!

Vi har inget planerat.

Vi firar inte våra födelsedagar,

hehe!

Såna är vi :D

Blir dock kanske kinamat på kvällen,

det är nice!

Länge sen vi käkade de,

och jag har vatt sugen på det länge nu.


Fönsterbräderna är på plats i datorrummet.

Imon är det jag som dekorerar med blommor och lampa,

ska även finna mig ett par snygga gardiner att hänga upp.

Så fort Stefan satt upp gardinstångs fästena!


Nahe nu ska jag bege mig ut på altanen igen,

grabbarna sitter ju där och dricker bärs och snacka skit.

Snacka skit är alltid skoj ;)


"do you know?"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards