Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Bettan - 5 augusti 2009 22:00

Efter 1½ år så är äntligen taklisterna upp i köket,

shit vilken skillnad det gör.

Så jävla snyggt :D

Listerna och fodren runt fönster och dörr i datorrummet är oxå på plats,

fan! Även det blev så jävla nice ;)

Sån skillnad det lilla kan göra, otroligt!


På fredag är det jag som kör till Ikea efter jobb,

även om jag inte finner nån som vill hänga med så kör jag själv.

För dit ska jag.

Ska ha mitt datorbord :D

Även kolla runt, kul!!!

Kommer ju bli en tripp dit igen snart så, hihi!

I love Ikea ;)


Förresten måste ju bara säga hur nöjd jag blev med mitt målande idag,

så sjukt snyggt och sån skillnad.

Bara de fula spikhuvuderna försvann.


Nu ska jag sova,

jobbet det kallar imon.

Har ju vatt frisk idag,

lr så gott de går i alla fall, haha ;P


"all I see is your picture"

Av Bettan - 5 augusti 2009 12:20

Challe,

här kommer en bild på vårt kommande dator bord :D

Av Bettan - 5 augusti 2009 12:11

..hoppas det håller i sig nu.

För det blir jobbet imon.

Dem ringde just...

Måste blitt nåt skumt,

stod att jag skulle vara ledig idag!?!

Inget jag har sagt till om,

måste verkligen blitt nåt fel.

Där emot ska jag vara ledig 4 och 7 september,

då blir de öland hela helgen :D


Målandet är jävligt tradigt,

är fin delen jag håller på med.

Mycket tröttsamt.

Men de måste ju göras..

Gått snabbt nu med i o med jag inte behövt besöka toan,

måtte jag slippa de resten av dagen oxå.


27 Augusti är de återbesök i Karlshamn hos kirurgen.

Ska ta upp de här med min magvärk och dåliga mage.

Kan ju hoppas han har ett bra svar att ge mig :D


"ifrågasätta?"

Av Bettan - 5 augusti 2009 09:05

Inatt blev de att stiga upp 4 gånger för toa besök,

och att köra till jobbet blev uteslutet.

Va fan är det för fel på magen?

Varför vara dålig så här länge?

USCH!


Nu är det ett par timmar sedan jag besökte dass,

så jag ska ge mig ut att måla lite tänkte jag.

Får se hur länge jag får göra det ostört.

Ska se till att vara närma dasset i alla fall.


På tal om annat skit, haha!

Jag vill till IKEA :D

Hittat datorbord där vi ska,

även ett soffbord är aktuellt,

och en matta.

Sen finns de alltid massa smått och gott att köpa,

vill dit NU!

Men jag får vänta till Linda hon kan hänga med mig :D

Vi ska ta en HEL dag då, weeeeiiiiiiiii!

Längtar!


Nahe färgen den kallar,

inte för att jag känner för det.

Men att sova går inte mera,

då snickarna är här även idag.

Så jag får väl göra som dem,

jobba lite...


"I look at you and I fantasys"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards