Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2009

Det skär i mitt hjärta...

Av Bettan - 2 augusti 2009 20:50

...när jag hör hur Bill han hostar.

Det är fruktansvärt plågsamt att höra.

Tycker så synd om min lille gosseponk!!!

Jag kan bara hjälplöst titta på,

och det gör så ont i mig.

Han får hostmedicin,

men den hjälper inte tycker jag!

Han har fått Magnecyl för han hade feber innan.

Jag kan inte göra nåt mera...


Stefan han har faxat till veterinären i näsum nu på jobbet,

så jag hoppas dem ringer fort imon.

Se vad dem säger.

Hoppas på att de finns nåt som kan hjälpa honom.

I vilket fall måste vi ha sjukintyg,

för vi skulle vatt på utställning i helgen.

Både lördag-söndag.

Men dem blir det inget med,

kennelhosta smittar vääääldigt mycket!

Och jag vill inte ha de på mitt ansvar att nån annan får det.

Så det är bäst att vara hemma.

Kan smitta lång tid efter oxå visst.

Jobbigt!

Jag som verkligen sett fram emot nästa helg,

men men så är det ju ibland.

Det kommer flera utställningar.

Och nu vill jag bara att Billan blir frisk!


Finns de nån behandling att få måsta alla dogsen här hemma få att,

för dem andra hostar oxå.

Inte alls så mycket som Bill,

men dem hostar ibland.


Usch, jag blir så lessen..

 
 
Ingen bild

maleena

3 augusti 2009 10:00

Hoppas han blir bättre snart =)
Stor Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards