Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2009

Migrän.

Av Bettan - 14 augusti 2009 08:45

Att vakna med migrän är skit.

Att du har så ont i huet att du mår illa,

det är skit.

Jag hatar detta!

Minsta lilla du rör huet så värker det,

anstränger du dig de minsta värker de extra mycket.

Varför ska jag ha drabbats av detta skiten?


Ringa till jobbet och säga att man inte kom idag heller,

kul.

NEJ!

fan jag var ju dålig förra veckan,

och så nu idag.

Jävla skit!

Men vad fan ska jag göra?

Idag hade jag inte klarat av och jobba,

det är fan jävligt ansträngande.

Och de funkar inte med mitt sprängade huvud.


Har inga migrän tabletter hemma heller,

dem är slut.

Säger väl en del att jag har mer lr mindre migrän emellanåt.

Brukar oftast bli på helgerna,

då slappnar med av i axlar och rygg.

Och då kommer värken.

Men idag kom den oxå,

migränen.

Jag ska sova några timmar till,

sen måste jag in till apoteket och köpa migrän tabletter.

Starka jävlar ska det vara.

Så dem hjälper, läääänge!


Tack ni fina vänner som kommenterat!

Ni är guldvärda.

Jag blir så glad!

Anna <--- Jag går gärna på promenad en kväll.

Länge sen jag utforskade vägarna i svängsta nu ju.

Hade vatt kul och träffas dessutom :D



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards