Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2009

Bad feeling.

Av Bettan - 23 augusti 2009 16:25

Mår fortfarande skit.

Sov till 3 idag.

Var dock uppe vid elva tiden en sväng,

även klockan ett för att äta lite frukost.

Sov sedan till 3.


Har nu klippt gräset på framsidan,

ska ta baksidan oxå.

Behöver bara få i mig nåt att äta känner jag.

Sitter här med en varma koppen.

Ska se vad kan komma att åka ner i magen.


Ont i huet än.

Även illamående.

Har en sån huevärk som jag kunde ha innan operationen,

ont i huet för jag ätit för lite lixom.

Men jag kan inte äta nåt,

för jag får inte ner nåt då jag mår illa.

Jävligt jobbigt.

Sen denna konstanta tröttheten.

Satan så irriterande!


Ska ta upp detta på Torsdag när jag ska på återbesök i Karlshamn

hos kirurgen.

De får fan ta blodprover för att se om jag verkligen får i mig allt jag ska.


Stefan han tror jag har lågt blodsocker

och det är väl typ lika med diabetes.

Han säger jag luktar aceton i munnen emellan åt.

Stefans pappa hade diabetes och luktade precis så när han hade lågt blodsocker visst.

Och det kan ju kanske stämma!?

Behöver ju insulin i så fall,

och det kan ju vara därför jag är så trött.

Detta är ju bara spekulationer.

Ska ju dock be dem kolla upp att på Torsdag.


Nahe lite varma koppen sen fortsätta med gräsmattan.


"är det verkligen värt allt?"

 
 
Ingen bild

malena

23 augusti 2009 17:39

De är en tjej =)
Hoppas du mår bättre snart.
Kram

 
Ingen bild

marina

23 augusti 2009 22:19

hoppas du snart mår bättre!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards