Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2009

Återbesöket.

Av Bettan - 28 augusti 2009 21:15

Var ju på återbesök igår hos kirurgen i stan.

Vilket jag helt kunde vart utan.

Jag vet egentligen inte vad jag förväntade mig,

men i alla fall mera än vad det gav.

De tog en vikt, längd och frågade hur de gick!?

De var dem 250kr.

Jag trodde dem skulle ta prover och dylikt,

men nej de gjorde dem inte.

Kommer inte ihåg vad han svarade när ja frågade de,

men i alla fall.

Det enda positiva var att han skulle skick en remiss till dietist.

Det är faktiskt något jag funderat över själv att jag hade velat gå till,

så de ska bli kul när jag väl får en tid dit.

Tips och råd om mat är alltid bra,

känner jag behöver lära mig äta mera näringsrikt och så.

Så det ska bli kul som sagt :P


Vågen den visade 30 kilo minus :D

Då räknar jag från den 11 Maj,

får då började jag ju banta inför operationen och gick ner 6 kilo tills den 9 Juni.

Yeah, feels gooooooooood :D


Imon blir de upp tidigt,

Tingsryd ska få besök av oss.

Utställnings dax igen ;)

Även Börjes ska få vårt besök, hehe!

Tingsryd = Börjes :P

Håll tummarna för oss imon!


"they don't care about us"


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards