Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2009

Kräftskiva.

Av Bettan - 30 augusti 2009 13:40

Kräftskivan igår med grannarna var helt out standing!

Satan så roligt jag hade!

Skrattade så jag har ont i käkarna idag,

de måste säga en del om hur trevligt det var :D

Längtar redan tills nästa års tillställning!


Utställningen igår gick sååååå bra.

Bill slutade på fjärde plats, vi är super nöjd!

Egon han vann i sin klass och gick till stora finalen,

weeeeiiiiiiiiii!

Men tyvärr gick vi inte vidare där,

men de gör inget...

Bara så härligt att komma till stora ringen,

aldrig gjort innan.

Och kanske var detta första och sista gången,

sådant kan man aldrig veta.


Vi var hemma kvart över 5,

kräftskivan började klockan 6.

Så de blev lite stressigt,

men vi fixade de.

Aldrig varit kvar på en utställningen så länge innan,

typiskt sånt ska ske när man ska bort på kvällen.

Och jag fick då inget besök på Börjes heller,

för jävla illa!

Vi körde från TIngsryd kvart i 5 och dem stänger 5.

Men vi ska dit en annan dag,

hehe!

Jag hoppas på att köra dit nu i veckan ;)


Jag och Camilla skulle ju kört till Bosjökloster idag,

Jakt och fiske mässan.

Men nej,

jag kände inte för det igår.

Och inte idag heller för den delen..

Den kommer ju tillbaks nästa år så :D


Återträff med valpkursen idag,

ska bli skoj att träffa alla igen och se hur alla valpar växt.

Klockan 6 börjar det..


Men vad jag ska göra med dem timmarna innan dess har jag ingen aning om,

funderar på att sova en timme till ;)

Jag och sova,

passar perfekt ihop! :D


Trevlig Söndag på er <3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards