Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Bettan - 4 juni 2009 21:45

Regn nu, tycker verkligen synd om alla som är på Rock Festivalen.

Regn och festival är ju ingen höjdare.

Usch!

Jag skulle aldrig i hela mitt liv kunna tänka mig att campa,

alltså sova i tält.

Tänk då alla där ner, många tältar, förstår inte hur dem pallar!?

Sen tänk på tält och regn, bläääää!

Kan inte förstå hur så många pallar festa i 4-5 dagar i rad, urk!

Jag pallar inte ens dricka en, haha!

När det är festival ska det fan vara fint väder!

Jag går Aldrig på festival,

men jag tänker på dem som är där, man önskar ju fint väder till dem!

34 000 människor räknade dem med detta år, publikrekord visst.

Kan inte fatta att det får plats så många människor på det lilla stället festivalen hålls på ens.

Skjutsade bror dit innan, lär bli att jag kör & hämtar han oxå.

Fatta att jag är världens bästa lilla syster lr!!??

Kul att se på folk längs med vägarna oxå, en hel del ser roliga ut.

Men var och en har ju sin stil och smak, som tur väl är ;)


Nahe dags att ta hand om en överaktiv liten valp,

får se till att härja med han nu så sover han gott inatt :D


"will I remember how I am?"

Av Bettan - 4 juni 2009 14:50

Vädret det är ostabilt, ena sekunden regnar det, sen skiner solen?!...

Sicket skit väder lixom!


Det finns lixom inget annat och göra med dagen än att

slänga sig i soffan, käka lite popcorn och kolla på Twilight !

Alla ni som inte har sett denna underbara film, SE DEN!

Jag älskar den, den är helt otrolig.

Man blir helt förtrollad av den,

man rycks med och önskar att den Aldrig tar slut..


20 November mina vänner, då är det dags för uppföljaren, New Moon.

Jag har redan börjat räkna ner dagarna :D

Kan ju säg att jag ska göra Allt jag kan för att få tag på den

innan och kolla på den, hehe! ;)


"the truth is out there" 


Av Bettan - 4 juni 2009 11:55

Jaha vilken smak ska man välja idag då?

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards