Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Bettan - 15 juni 2009 22:55

Har just suttit fast klistrad i soffan sedan klockan 20.00

Idag sändes det sista avsnittet av Cityakuten,

den sista någonsin.

Känns tomt,

känns sorgligt.

Det som var så bra,

bästa serien ever!!

Den har gått så bra världen över,

sänts i 15 år.

Varför sluta nu?

Varför sluta över huvudtaget?

Dem kunde väl fortsatt i 15 år till!

Ja det kom en och annan tår ikväll.


Började ju läsa första boken av de 4 jag köpt,

shit vad bra den är!

Minst lika bra som filmen, om inte bättre!

Ville bara läsa och läsa,

fortsätta tills den var slut.

De står på baksidan,

varning: vansinnigt beroendeframkallande!

Det håller jag verkligen med om.


Jag plågade verkligen mig själv innan här,

mammsen kom hit och lagade mat.

Till henne, papps & Stefan.

Pannbiff, sås, potatis, lingon, inlagdgurka, äppel mos *dreglar*

Mamms å papps spis fungerar inte som den ska,

därför kom hon hem till oss och lagade.

Hon erbjöd Stefan nu att komma och äta hos dem,

tills jag kan äta redigt lixom.

Och det är ju ändå några veckor till.

Det luktade så gott!

Och jag vet ju hur gott det smakar oxå!

Mamma lagar världens goaste mat, that's it!

Ja det var verkligen att plåga mig själv, haha!

Jämte satt jag med sockerfri hallonkräm och lite mjölk.


Nahe nu ska jag läsa lite mera,

en timme i alla fall får det bli :D


"jag vill inte ha något jag kan leva med,

 jag vill ha något jag inte kan leva utan"

Av Bettan - 15 juni 2009 13:55

Jaha då har man fått lite uträttat idag iaf,

just hem kommen från jobbet.

Har även ringt en del,

men några var det ju upptaget hos hela telefontiden!!

Snacka om att bli förbannad!

Finns inget mera irriterande än en upptaget ton i örat.

Får fortsätta ringa imon helt enkelt.


Nu ska jag göra mig en varma koppen,

sätta mig på altanen och äntligen

börja läsa :D


"would it be the same if I saw you in heaven?"

Av Bettan - 15 juni 2009 07:45

Ja idag kan jag då inte vara sur på mig själv för jag har sovit länge,

vatt uppe sen 7.

Kan ju lika väl stiga upp lixom.

Jag har fått svårt att somna om kvällarna,

vet inte vad det är.

Hoppas bara det är nåt nu innan magen slutat öma och

stygnen o dem är borta.

Så att jag får tillbaka mitt gammla jag sen,

där jag kan somna på 5 röda,

var som helst, när som helst.


Snart dags att börja ringa runt alla mina samtal.

Vid tio tiden bär det av in till apoteket,

och efter de blir de ännu några samtal.


Nahe dags att sparka igång denna dagen!

Trevlig Måndag på er :D


"smile for life"



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards