Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Bettan - 9 juni 2009 10:40

...är det dags.

nu är jag verkligen nervös.

lär åka ner om 45 minuter lr så.

har fått en burk till mina piercings,

mycket viktigt att dem kommer i snabbt!!

Om ni frågar mig i alla fall :D

Just tuggat i mig 4 alvedon,

satan vad äckliga!!!

mår illa av dem nu, usch!


blir inga inlägg förrens ikväll nu,

kommer ligga på uppvaket tills halv åtta ungefär.


nervös!

Av Bettan - 9 juni 2009 08:45

Jaha idag vart det dags för operation då ja.

Nervös är jag ju så klart, men men vem hade inte vatt de lixom..

Jag har ju aldrig gjort nåt sånt här tidigare,

aldrig sövts lr nåt.

Sen älskar jag ju sjukhus serier,

och där har man ju sätt värsta grejerna..

Det jag är mest rädd för är nog att jag inte vaknar igen,

får hjärtstille stånd och dem får inte igång hjärtat, lr dylikt.

usch ja, jag säger då det.

Så ska jag ju klart inte tänka, det kommer gå bra!!!


Duschade ju med den där rengörings svampen igår,

shit vad jag är torr idag.

Min hud känns som svinto!

Får ju inte smörja mig lr nåt.

Och det värsta är att jag ska duscha med den snart igen, usch!


Ingen mat idag.

ingen mat på måååånga veckor.

tjejen jämte mig som opererades igår,

hon drack ett halvt glas vatten på hela kvällen igår!!!
halvt glas vatten!!!

ohh my good säger jag bara, haha!

idag får hon i alla fall dricka en och en halv liter, något bättre.


Nahe dags för duschen igen, bläääää!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards