Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Bettan - 5 juni 2009 20:15

Jag är grymt sugen på att tatuera mig igen :D

Har massa ideer och funderingar i huet..

Lär tyvärr dröja ett tag till.

Ska finnas pengar till det,

sen måste jag ju bestämma vart på kroppen jag ska ha den,

mycket som ska passa in ;)


Det kommer i alla fall bli nåt i stil med detta;

Av Bettan - 5 juni 2009 15:35

Alltid lika trevligt att hälsa på Emma och Eva.

Besöket blev verkligen miljö träning för Egon :D

Hos dem finns alla sorters djur,

nästan som en liten bondgård.

De enda som saknas är kor, hehe!

Egon han fick i alla fall en kompis :D

Det är vi mycket glada för,

för våra stora pojkar här hemma är ju inte så glada för han, ännu!

Så han behöver någon att leka med,

lr i alla fall träffa andra hundar..


Ösregn här nu, idag tycker jag ännu mera synd om alla rockers i Norje!

Nu ska jag i alla fall inta soffläge ;)

Ska banne mig kolla på Twilight, Idag Igen, haha!

Förstår ni nu då att jag tycker den är underbar? :D


"the pride is not broken.."

Av Bettan - 5 juni 2009 09:20

Uppe med tuppen idag!

Skulle infinna mig hos frissan klockan 8.00,

lätt den tidigaste frisör tiden jag någonsin har haft.

Blev klippning av topparna bara, som vanligt :D

Nu när jag äntligen har fått mitt lååånga hår,

så ska det Aldrig klippas av! hihi ;)


Nahe nu ska jag käka upp min gröt,

sen går bilen mot Ekeberg.

Måste ju visa upp min lille Egon,

för mina vänner där uppe :D

Dem är djur vänner ända ut i fingertopparna,

som jag, men ändå lite till. Hur det nu går? ;P

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards