Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Bettan - 3 juni 2009 22:25

Just hemkommen från Dator akuten, Bror min :D

hehe, härligt att ha en bror som är datornörd 

Tänkte det var lika bra att rusta upp den nu

inför min lång resa nästa vecka, haha!

Helt underbart att man får ha datorn OCH mobilen 

på "sjukhuset" .

Så det är bara att sms:a och ringa bäst ni orkar, hehe :D

Trådlöst bredband med, ljuvligt.

Har jag nåt att fördriva tiden med ju,

lär bli en hel del bloggande och facebookande :P

Eller jag kanske inte ska säga för mycket,

mår jag skit kommer jag lätt mest sova.

Så fall får Mammsen ha datorn så hon kan fördriva tiden i alla fall :D


Om man skulle slänga sig i soffan en stund, finns dock Aldrig något bra på tv, blir mest massa zappande tyvärr.

Vi har ALLA jävla kanaler som finns iprincip, men det finns Aldrig nåt bra, lr i alla fall Aldrig nåt bra när jag vill se på tv. Orättvist!

Alla min serier är i stort sett slut, två dagar i veckan är det än så länge bara, men snart är det med säsongs uppehåll. 

Sommar tid blir det inte mycket tv tittande heller i och för sig, men vid denna tiden kan man ju förflytta sig in för lite tv zapp ;)


En sak till som är underbart med SEMESTER, är att jag är pigg om kvällarna, jag orkar sitta uppe i soffan och dega tills tolv-ett hur lätt som helst :D


"who will you see when you look in the mirror?" 

Av Bettan - 3 juni 2009 15:15

Jag är glad.

Jag och mammsen har just bokat flyg och hotell till henne nästa vecka i Stockholm.

Känns helt underbart att ha henne med!

Det lättade en stor sten från mitt hjärta nu :D

Bara tanken på att jag slipper resa ensam är underbar.

Även underbart att ha henne där när jag sövs och vaknar.

Då jag Aldrig innan vatt med om något sådant, och ha mamma med då,

det kan ju inte bli bättre :D

Jag är så glad!


Besökte jobbet innan, hade ju lovat panter tanterna att komma ner och visa Egon :D

Känslan av att gå in på jobbet utan att behöva arbeta, haha den är ljuvlig!

Bara veta att jag inte ska dit förrens den 20 Juli och arbeta, obeskrivligt skönt! Njuter verkligen av varje lediga dag...

Blev förfrågad om jag kunde komma in och arbeta den 21 Juni, en söndag.

Jag är ju sjukskriven då, och jag sa att det beror helt och hållet på hur jag mår och hur det går för mig. Vi får se helt enkelt hur det blir...

Stefan han ska till Göteborg den dagen oxå, konsert AcDc (lr hur de stavas)

Kan ju ärligt säg nu att jag inte alls vill in och jobba då, men mår jag bra då och jag kan så kommer jag jobba den dagen.


Nu sitter jag och väntar på Linda :D

Hon skulle komma inom när dem jobbat färdigt, var ett tag sen vi sågs nu så det ska bli skoj.

Ska käkas jordgubbar och glass med massa skit snack till :D

En perfekt Onsdags eftermiddag alltså!


"the story is not open"


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards