Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Bettan - 14 juni 2009 22:10

Nu ikväll har jag druckit min första varma koppen,

Minestrone soppa :D

Gott faktiskt,

jag har verkligen underskattat sådana soppor innan.

Men nu känner jag mig nästan lite tvingad att dricka dem,

men i och med att den var god så går det ju lätt.

Köpte även 4 andra smaker,

håller tummarna på att dem oxå fallar mig i smaken ;)


Det blev inge shopping i K-stad idag,

kände mig lite ur form.

Magen den värkte.

Så medans Stefan har var och arbetade låg jag på altanen :D

Skickade runt mitt nya nr till typ hela telefonboken,

sen la jag över bilder och lite ringsignaler.

Det tog tid kan jag säg,

inte världens roligaste att göra heller.

Men nu är det i alla fall gjort!


Fick besök i eftermiddags oxå,

Maggan och Ewa dem kom.

Så trevligt så :D

Fick mig en blomma och en snygg vas i försenad födelsedagspresent,

dem är för goa de där tanterna!

Svärmor kom oxå förbi samtidigt, trevligt!

Hon är för go min svärmor,

hon hade både blomma och paket med.

Men inte i försenad födelsedagspresent,

utan mer i operations present :P


Imon ska jag fan se till att stiga upp tidigt!

Antingen går jag upp när Stefan kör till jobb,

lr får han banne mig ringa och väcka mig,

senast NIO, SKA jag upp!

Jag har en hel del telefon samtal som jag ska ringa imon,

lite ärrenden att köra,

sen blir de att köra till jobb vid 12-tiden.

Hälsa på dem där igen,

sen lämna papper som ska till försäkringskassan,

de på kontoret får ordna upp det där.

Ska även säga till att jag inte kommer och jobbar den 21 juni!

Vill inte!

Sen sticker Stefan till Gbg på förmiddagen där oxå,

så nej, inget jobb för mig då inte! ;)


Nahe en varma koppen till,

sen blir det lägg dags!

Natti Natti <3


"i should know, that you are not good for me"

Av Bettan - 14 juni 2009 10:25

Vägde mig just för att Egon och skulle vägas,

jag har banne mig gott ner 5 kg på en vecka.

haha, det är då inte illa :D


Idag måste jag iväg och handla lite mera inför min flytande kost,

blir flytande tills Torsdag lr nåt.

Måste köpa nåt nera soppigt och matigt.

Läste lite i papprena jag fått med mig hem så,

lika bra att prova lite varma soppor och sånt.

Så inte magen får spratt när det är dags för pure kost.


Solen skiner idag,

det är ju kryss i taket!!!

Men det blåser,

jag hatar blåsten!

Varför blåser det hela tiden?

usch!


Idag blir det kanske en sväng till K-stad :D

jag har faktiskt inte bestämt mig ännu,

har ont i magen idag.

Så vi får se helt enklet hur det blir,

om inget annat så har jag och göra här hemma ju,

sitta i solen och börja läsa en mina nya böcker ;)


"I can walk a 1000 miles when ever"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards