Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Bettan - 6 juni 2009 19:45

Efter att har letat efter jordgubbar hela eftermiddag,

utan resultat.. Så fick jag en liter av mamms och papps :D

Dem orkade ingen dessert nu efter grillningen,

så jag tackade och tog emot dem med glädje!

FOTBOLL nu, jippie! ;)

Har jag nåt att se på tv lixom, kan inte bli bättre!

I pausen ska jag rensa jordgubbarna, mums!

Jordgubbar är nåt av det godaste som finns här i världen :D

Av Bettan - 6 juni 2009 11:45

Sveriges National dag idag ja,

inte för att det känns som om det spelar någon roll.

Varför har varje land en National dag lixom???

Kanske något man lärt sig i skolan!?

Kan ju på pekas då att skolan var inget jag tog på allvar,

så allt som kan tänkas vara värt att veta..

Haha, vet inte jag! ;)

Jag har verkligen inget läs huvuvd!!!


Idag har jag lite alternativ på vad de finns att göra,

lr det finns alltid att göra här hemma :P

Frågan är bara när lr om man vill göra det!

Men nej det är inget av det jag tänkt göra idag,

det blir badning med dogsen :D

Ska även försöka hinna med att raka Rocky.

Förutom det blir det nog ligga på en filt i gräset :D


Middag hos mor & far ikväll, grillning står det på menyn, Mums!!!

Stefan han ska på 25års fest idag, så dem skulle äta där.

Och då själv klart bjuder jag in mig själv till mamms och papps :D


I och med min tidiga morgon igår,

så sov jag till elva idag :(

När ska jag lära mig att stiga upp tidigare?

Blir så arg på mig själv...


Nu blir det i alla fall frukost/lunch ;P

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards