Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 29 juni 2009

Av Bettan - 29 juni 2009 23:35

Fan vad jag känner mig nöjd med mig själv,

är äntligen på G med mitt projekt igen :D

Listerna kommer bli färdig målade imon.

Gardroben den är borta.

Vårt sovrum är numera i tvrummet,

ett par dagar överlever vi det ;)

Jag har maskerat hela golvet med plast.

Imon kommer jag måla taket.

Kanske hinner jag måla väggarna en gång på kvällen,

vi får se helt enkelt.

Men de känns så gött att vara på G nu :D


Ska även måla stommarna till hundgårds taket imon,

med koprinol, kan de nog heta?

Är målat, men kan inte skada att göra det igen.

Vill ju det ska hålla länge.


Blir nog oxå en runda till K-stad imon, byggmax.

Och då ska jag inom Maxi i Bromölla,

var ju hål i Egon's pool.

Fan vad arg jag blev.

Äntligen funnit en sådan bra pool,

så är det hål i den.

Snacka om besvikelse!


Mycket imorgon,

för jag ska även hälsa på Martina och Thea :D

Ska bli så kul!!

Det var alldeles för länge sedan vi sågs ju...


Positiva med o ha sängen i tvrummet är ju att ligga i sängen och se på tv :D

Det är precis vad jag ska göra nu,

kolla Bones som Mammsen spelade in igår.

Får bli ett glas yoggi på det oxå :P


"jag vill inte vakna imon utan kärlek i min värld"

Av Bettan - 29 juni 2009 16:05

Idag är det varmt.

Egons pool är fylld,

men jag tror han ska få vänta tills imon och bada.

Så vattnet värms upp lite granna.

Kanske jag tar mig ett dopp senare :D


Listerna är målade, yes!

Nu väntar jag på att bror ska sluta jobbet så vi kan köra dit med gardroben.

Sen blir det några lister till att måla idag.

Kanske målar jag taket idag oxå lr tar jag det imon.

Vi får se hur kvällen den blir :P


Nu ska jag äta lite mannagryns gröt, mums! :D


"love is in the air"

Av Bettan - 29 juni 2009 10:45

....Migrän.

Går och lägger mig med lite huvudvärk och vaknar med migrän.

Fan, vad glad man blir. Inte.

Skulle ju stigit upp tidigt,

men nej jag fick lägga mig igen efter jag knaprat lite tabletter.

Nu känns de i alla fall bättre,

så länge jag inte anstränger mig lr böjer mig ner lixom.

Helt sjukt!

Så länge sen jag hade migrän ju,

trodde det berodde på jobbet.

Spännings huvudvärk som blev migrän lixom,

men nej migrän kan jag få ändå.

Usch!


Måste ta tag i mina lister idag vart de tänkt, blääää!

Det får bli som det blir helt enkelt ;)

Jag är inge proffs,

så det får se lite sådär ut ju, hehe!

Hoppas på att gardroben försvinner ikväll,

lr i alla fall senast imon.

Behöver vara färdig målat i rummet tills Fredag.

Känner stressen över mina axlar.

Resten av veckan Måste jag upp tidigt. Måste!


Senare får det bli pool party här i Elleholm,

Egon han ska få sin pool fylld :D

Inte lätt och vara svart i denna värmen.

Nästa hund får bli en brun labbe helt enkelt *ler*

Om 2-3 år möjligtvis, hehe!


Dags att sparka igång dagen,

men idag bara på halv fart..


"the way you make me feel"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards