Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 17 juni 2009

Av Bettan - 17 juni 2009 12:30

Jag har lätt världens underbaraste vänner!

Igår ringer telefonen och jag svara,

det var Lennart från Britts Blommor.

Han sa han hade ett blombud till mig,

och undrade vilket hus jag bodde i.

Blom bud? Jag? Idag?

Blev super glad och helt överraskad!

Ringde Stefan, frågade om han hade skickat,

men nej. Haha, ska jag vara ärlig trodde ja inte de heller ;P

Var ju inte länge sen jag fick blommor,

och få så tätt verkade lustigt, hehe! :D

Men jag ska ärligt säg att min första tanke blev,

Emilie.

Jag gick ut och satt mig på trappen och väntade.

Lennart kommer och har med sig,

2 vackra rosa rosor, lite grönt och en annan lila blomma.

Så ljuvligt!

Och jag blev så glad :D

På det lilla hand ritade kortet står det;

Till en vän

Krya på dig,

Kramar

Emilie, Peter & Malte

Martina, Christian & Thea

Är dem inte underbara mina kära vänner!?

Jag blev så glad och så överraskad,

den känslan är super härlig!

 Tack! <3


Glädjen satt i hela dagen,

och den förbättrades även på kvällen.

Jag körde hem till Linda en sväng,

där stor hon med en fin midsommar buket till mig :D

Hon hade även ett paket från Anita och Elsie från jobb,

försenad födelsedagspresent.

En marimekko skål.

Snacka om att dagen igår gick i glädjens tecken :D


Nu sitter jag här och väntar på mammsen,

hon ska komma och ge mig min sista spruta,

blodförtunnande.

Sen ska jag ut och klippa gräset vart det tänkt.

Samtidigt som jag älskar att inte göra nåt om dagarna,

igår lästa jag Hela dagen :D

Så har jag lite dåligt samvete för att de inte händer nåt här om dagarna.

Men nu har jag ju inte semester, är ju sjukskriven, hehe!

Ska ju ta att lugnt, de vet jag.

Men att sitta på åkgräsklipparen klarar jag ju ;)


Stefan börjar sin semester nästa vecka, 4 veckor.

Då vet jag att det kommer bli fullt ös hela tiden,

vi har en hel del att göra här.

Men det är alltid roligare att vara två,

jag är jävligt dålig på att göra nåt ensam här hemma, hehe!

That's me :D


Första boken är ut läst,

Om jag kunde drömma

Den var så obeskrlivt bra!

Man blir helt fast!

Säger väl en del att jag läste ut den på 3 dagar oxå :D

Nu idag ska börja på bok nr 2,

När jag hör din röst

Trevlig eftermiddag!


"jag hade aldrig tänkt på hur jag skulle dö.

men att dö för någon man älskar,

verkade inte vara en sån dum ide"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards