Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Bettan - 1 juni 2009 21:54

En sak som är jobbig med sommaren,

är att minsta lilla man gör så svettas man.

Fan innan när jag låg och solade, helt stilla och lugnt.

DÅ svettades jag, det är skumt!! Och jobbigt..


Just hemkommen från min promenix med dogsen,

svettigt värre säger jag bara :D

Det är så varmt att man får gå sent om kvällarna,

jag gav mig iväg halv 9.

Men jag kan säg att det fortfarande var för varmt då,

när till och med dogsen flåsar som de sprungit en mil,

då är det varmt!

Hade jag gått nu så kanske det hade vatt lagom temperatur,

men hur kul är det att gå i mörker??

Räcker väl att man vandrar i mörker hösten, vintern och våren.

Så det är väl bara att stå ut med extra mycket svett nu under

promenaderna sommartid, antar jag :D


Nu ska jag slänga mig i soffan med ett stort glas isvatten och se på Bones och Cityakuten som Mammsen har spelat in till mig :D

Tackar verkligen den som uppfann videon och dess inspelningsbara teknik!

Av Bettan - 1 juni 2009 13:23

Jaha 1 Juni idag, sjukt vad tiden den går.

Varmt idag med, för varmt om ni frågar mig.

Jag är ingen sommar människa, gillar inte för varmt!

Våren är precis lagom för mig :D


Sov alldeles för länge idag oxå, suck!

Fan varför är jag ständigt trött???

Det är så jobbigt och irriterande!


Mor var på besök här innan, vi letar billigt hotell till henne i Stockholm.

Hade vatt härligt att ha henne med när jag är där uppe :D

Jag har inte bett henne utan det är helt hennes iniativ!

Men hotellen är dyra, sjukt dyra!

Vandrarhem finns men Mammsen vill inte sova i sovsal med andra, vilket jag helt förstår! Så fall hade det vart billigt..

Sen vill hon ju ha något nära där jag är, kanske gång avstånd så hon slipper ta taxi fram och tillbaka lixom. Taxi är oxå dyrt i storstaden!

Ja hon är så omständig min Mamma, haha! Men jag älskar henne ändå mest av allt så klart :D

Hon skulle fundera vidare på att, får vi se vad hon säger sen. Men jag är rädd för att jag kommer resa ensam i slut ändan..


Om en vecka är jag där. Haha, hel sjukt vad tiden den har gått snabbt!

Allt har gått så snabbt, ända sen jag ringde de där samtalet tills nu :D

Nervös bara jag tänker på det!


Nahe nu ska jag ut och slänga mig på en filt, om de blir i solen lr skuggan det får vi se när jag är där ute, haha!

Ska i alla fall bara njuta av min SEMESTER :D


"please don't stop the music"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards