Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 30 juni 2009

Av Bettan - 30 juni 2009 23:25

Har inte blivit så möt målat idag,

men de gör inget.

Kommer en dag imon oxå ju :D

Dessutom säger dem att det ska regna imon,

perfekt inomhus väder då för målning ju.


Det enda jag målat idag är ute,

koprinolat stommarna till hundgårds taket.

Jag valde att vänta med listerna och taket tills imon,

för varmt idag inne ju.

Så listerna kommer bli klara imon, även taket.

Tar det imon bitti.

Pappsen ska ringa och väcka oss vid 7-8.

Måste upp tidigt.

Och regnar det inte när Papps ringer så kommer han nerom och hjälper oss på med taket på ena hundgården.

Perfekt!

Även om de regnar ska han ringa,

det finns alltid att göra.

Så upp det ska vi iaf :D


Blir en sväng till K-stad imon igen, byggmax.

Men om jag ska me ber jag Stefan släppa mig på Rusta,

haha! Så jag kan gå i en rolig affär så länge ;)

Men jag har inte bestämt om jag ska med,

får se hur jag känner det imon helt enkelt.


Nu ska jag slö titta på tv,

sen hoppas jag john blund kommer under tiden :P


"I have never felt like this befor"



Av Bettan - 30 juni 2009 16:34

Jaha då har jag äntligen träffat Martina och Thea :D

Så himmla kul!!!

Thea är ju världens goaste unge,

så snäll!

Martina skulle vara hos optikern klockan 2,

så medans hon var där gick jag och Thea en sväng på stan.

Hon satt där så snällt i sin vagn, sa inget,

bara kollade på allt och alla :D

Vi gick in i världens minsta guldsmedjs affär nere vid Hemköp,

mitt älskade halsband har gått sönder, så det måste ju lagas.

Även i affären var Thea så snäll och go,

bara satt och kollade och pratade lite med sig själv :D

Thea är ju ett sådan barn alla vill ha, lätt!

Hoppas på att träffa dem redan nästa vecka,

vi pratade om grill kväll i Ramdala ;)

Så det håller vi tummarna på att det blir av!


Träffade Emilai's härliga Mor i stan oxå.

Hon sa att det syntes på mig att jag gått ner i vikt :D

Snacka om att man blir glad då lr!

Hela min dag är räddad ;)

Jag känner det på kläder så klart att jag gått ner i vikt,

men det är inget jag ser om jag kollar mig i speglen.

Men det ändrar vi på med tiden.

Ska ju börja på gym, kanske i September.

Ska bli kul!

Alltid velat gå på gym,

men det har aldrig blitt av.

Men nu ska det, och det ser jag verkligen fram emot :D


Nu måste jag sätta igång med mitt arbete här hemma,

har inte blitt nåt gjort här hemma idag ju.

Listerna ska målas för sista gången,

taket ska jag oxå måla.

Kanske blir det även en sväng på väggarna,

elementen dem ska oxå bort idag,

så där har jag oxå att måla.

Ojoj, så mycket :P


Men nu först blir det bad för dogsen,

värmen idag är sjuk jobbig.

Ingen sol,

men fan så varmt!


"I love you so much tha't I hate you"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards