Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Bettan - 13 juni 2009 23:30

Så heter en av filmerna vi har sett nu ikväll.

Den var verkligen skit bra!

Den andra var ingen höjdare,

så namnet nämner jag inte ens ;P

Men som sagt,

Taken

Om ni vill se en sjukt bra action film!


God natt!

Av Bettan - 13 juni 2009 18:45

...ja denna kvällen blir verkligen en repris av gårdags kvällen :D

Var och hyrde två filmer innan, två action filmer dessutom.

Så det blir soffläge och filmtajm idag oxå,

men som sagt det gillar vi :D

Jag och Stefan har ju inte redigt samma film smak heller,

men action filmer det gillar vi båda.

Så oftast blir det nåt sådant.

Men jag gillar ju även skräck, sciens fiction (lr hur de stavas) och drama det går oxå bra, blandat med nåt annat så :P

Stefan han gillar komedier,

inget jag är förtjust i.

Alltid samma sak i kärleks, high school komedier ju,

och det är tradigt.

Har man sett en har man lixom sett alla!

Men de e ju skönt vi kan se action filmer i alla fall, haha!
Men klart vi kompremissar och ser andra filmer med ju,

även om den andra inte är så förtjust i att.

Det gäller ju att ge och ta :D 


Blev ingen shoppning idag,

men det kommer imon istället så ;)


En dusch nu sen blir det soffläge,

härligt med Lördag!


Av Bettan - 13 juni 2009 11:15

Jaha då var man uppstigen,

käkar sockerfri yoggi och mixade jordgubbar i :D

super gott!

Kan lätt komma att bli min diet nu några dagar framåt, hehe!

Lyssnar även på min födelsedagspresent som jag fick av

Svärmor, nya Lasse Stefanz skivan, mycket behaglig ;)


Pappsen ringde och hörde om jag skulle med till Farmor,

hon bor ju på hem här i Mörrum nu.

Har inte vatt där sen hon flyttade dit,

jag tycker det är jobbigt att hon har alzimers.

Det är ju de anhörigas sjukdom lixom.

Men men, det är bara att bita ihop och följa med antar jag.

Annars lär jag ångra de det dagen hon inte finns mer.

Jag ska ta med mig Egon,

djur är tillåtna på hennes avdelning,

de tycker jag är toppen!

Dem har till och med en egen katt där, mysigt :D


Får se om det blir -Kstad senare,

ska Stefan ändå jobba kan ju jag hänga med

och fördriva tiden i lite affärer ;)


Filmerna igår var verkligen kanon bra,

länge sen vi såg två bra filmer på samma kväll.

De var nya bond och den andra hette Death Race,

två action fyllda filmer och dem var var verkligen bra från början till slut!


Får se om jag har tid att börja läsa idag,

mina älskade böcker är ju här :D

Andledningen till jag aldrig läser annars,

är för att jag känner att jag inte har tid

eller någon ro i kroppen.

Men det ska jag då ändra på!

Ska se om jag kan finna nån skiva med klassisk musik,

bara instrument o ingen sång,

det är ju perfekt att läsa till.


"jag fortsätter vända mig om men ni finns inte där.."

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards