Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Bettan - 24 juni 2009 23:15

Det blev lila färg till väggarna :D

Kommer bli helt fantastiskt snyggt!

Ikväll har jag målat listerna,

grundmålat dem i o med dem var lackade innan.

Så imon ska jag försöka måla dem två gånger,

får läsa vad tork tiden är på dem.

Så fall har jag i alla fall dem klara.

Blir några lister till imon att grundmåla,

kunde inte ta väck alla i o med gardroben o sängen.

Men imon så ska jag då fixa det oxå.


Imon ska jag upp tidigt,

vid 7-8 har jag tänkt mig.

Massor att göra imon!

Jag ska till Synsam,

köpa födelsedagspresent till Farmor,

köra och gratulera min glömska Farmor

och sen så ska vi upp till Ekeberg på eftermiddag.

Mellan allt detta,

måste jag hinna måla!

Behöver även städa här,

allt är så uppställt.

Jobbigt, men så blir de när man är hemma så mycket ;)

När man jobbar hinner de aldrig samlas grejer här och där ju,

för då är man knappt hemma...


Illamåendet är borta,

men har ersatts med magvärk istället.

Febern den är borta iaf.

Positivt!


"would you know my name,

if I saw you in heaven?"



Av Bettan - 24 juni 2009 11:00

Ett dovt illamående sitter kvar idag oxå,

febern finns kvar i kroppen.

Men jag fixar detta,

ett par alvedon så :D


Jag äter lite gröt nu och hoppas må bättre efter det.

Ska iväg och köpa färg strax, jippie :D

Målning av listerna ska jag börja med idag,

kan inte ta taket lr väggarna förrens gardroben är borta.

Men den hoppas jag på att få bort imon.

Både bra och dåligt att greja inne nu när solen skiner,

men men jag överlever vilket som ;)


"no he can't read my pokerface"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards