Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Bettan - 7 juni 2009 21:40

En dusch sen sova var det tänkt..

Men jag undrar verkligen hur jag ska kunna sova,

blir mer och mer nervös.

Det känns fortfarande så overkligt.


Men vad har jag att vara nervös för???

Det som är frågan jag ställer mig, om och om igen....


"why?"

Av Bettan - 7 juni 2009 13:50

Jaha då vart de dags att käka lite mellanmål :D


Baksidan är färdig klippt, känns bra!

Men tyvärr så regnar det nu, har gjort lite om vart annat här.

Så jävla boooooring!

Får se om de kan bli uppehåll senare en stund,

hade behövt klippa framsidan med idag ju.

Tror det går & klippa även om det är lite blött i gräset,

handjagaren har ingen uppsamlare så det ska nog gå fint ;)

Bara de slutar regna ska jag banne mig göra ett försök iaf!


Stefan han ligger än, inte vart uppe en enda gång ännu.

Det stinker alkohol i hela sovrummet, blääää!

Hoppas han mår skit och har skallebank,

önskar jag alla som dricker, haha!

Det finns ju måååånga andledningar till att jag inte dricker alkohol,

dagen efter är en liten av dem...


Nahe jag får väl städa lite här inne,

så vet jag att det såg bra ut när jag åkte..

Sen återstår det att se om de fortfarande ser bra ut på Torsdag ;P


"I know, do you know?"





Av Bettan - 7 juni 2009 10:00

Ojoj, nu är det nära.

Och det känns, börjar verkligen bli nervös nu.

Nervös inför imorgon och allt där till.

Mina nerver börjar lägga sig utan på skinnet på mig..

wweeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :D

När jag tänker på det, så vet jag inte vad det är jag är nervös för!?

Vad är det jag är nervös för egentligen?

Den frågan ekar i mitt huvuvd!.....


Idag är det mycket som ska hinnas med,

och just nu verkar de som om ja kommer få göra det mesta ensam.

Hämtade en packad Stefan vid halv 4 inatt,

så han lär ju sova ett bra tag till....

Jag ska i alla fall börja med att gå ut och klippa gräset nu,

hoppas jag hinner med i alla fall baksidan innan regnet kommer.

Verkar som regnet hänger i luften nämligen, mulet och dant idag.

Hoppas förresten att jag kan starta klipparen?

Vi har lånat en handjagare från Stefans mamma,

då vår åkare är på verkstaden...


Blev mycket besviken att jag inte fick min telefon i Fredags!

Hade hoppats på att få den tills imon så jag hade kunnat

ha med den till Stockholm, hade vatt ett bra tidsfördriv

i sjuk-sängen att lära sig den och allt :D


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards