Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Bettan - 23 juni 2009 23:06

Började känna mig hängig och må illa i eftermiddags,

hade 38 graders feber.

Inte så allvarligt lixom.

Stoppade i mig 2 alvedon och stack iväg på valp kurs :D

Mådde fortfarande illa när jag kom hem,

men inte så febrig.

Vädret var ju helt out standing underbart!!...

Försökte äta lite men de gick inge vidare,

tog 2 alvedon till och gav mig av på cyklen.

Frisk luft är nåt som alltid hjälpt mig innan vid illa mående,

men jag är rädd för att de inte hjälpte denna gång.

Illa måendet idag har troligtvis med operationen att göra,

jag hoppas ju det i alla fall, faktiskt!

Jag vill inte få maginfluensa lr nåt sådant äckligt..

Vi får la se vad natten har att komma med!


Cyklingen var i alla fall helt underbar,

men nu är man mör.

Mitt flås är inte vad det borde vara,

och jag vaknar nog med träningsvärk.

Men de kommer bli många flera cykelturer,

så flåset det ska jag nog hinna få upp :D

Värre är det med röven!

Varför gör de så ont i röven och cykla???

Fan jag tycker jag som har en så stor röv med mycket fett på,

borde sitta mjukt och bekvämt.

Men nej inte alls mjukt lr bekvämt.

Kan ju dock ha att göra med min vikt, själv klart!

Får ju verkligen hoppas att ju mer jag går ner i vikt nu,

desstå bekvämare kommer de bli på cyklen ;P


I och med min feber och illa mående vågar jag inte chansa på att det bara har me operationen att göra, kan ju vara nåt annat jag dratt på mig.

Så jag fick skjuta upp mitt besök till Ramdala imon.

Skulle hälsat på Tina och Thea ju :D

Men det tar vi igen nästa vecka istället,

ser verkligen fram emot ett besök hos dem.

Var alldeles för länge sedan vi sågs.

Är rädd för att Thea ha vuxit såååå mycket att jag blir chockad :D

Så nästa vecka får det bli, en tripp till Ramdala!


Nu blir det en kall dusch,

2 alvedon och sedan sängen!


"tro, hopp & kärlek"


Av Bettan - 23 juni 2009 15:30

Då har jag skaffat mig ett eget projekt här hemma.

Jag ska måla i vårt kommande dator rum.

Vi har det nu som sovrum, tills övervåningen är klar.

Vi har nu fått hem nya fönster till hela framsidan :D

Så jag tänkte att innan dem ska i,

så ska jag ha målat, taket, väggarna, elementen och listerna.

Ska bli skoj faktiskt!

Ser mycket fram emot detta..

Kommer bli skönt att ha ett rum Helt klart lixom,

me nya fönster och allt.

Och när övervåningen är klar så blir det bara att slänga ut de gammla sängarna och in med nytt datorbord, dator och ett piano :D

Allt annat kommer vara klart, förutom innehållet i rummet.

De kommer vi vara tacksamma för när vi kommit så långt ju, hehe!


Det kommer bli ett lila rum :D

Så nice!

Ni som känner mig väl vet hur färg glad jag är :D

Pianot jag ska få från bror min är svart,

och datorbordet kommer oxå bli svar.

Fan! Jag kan se de framför mig, de kommer bli så snyggt!!


Piano kan jag inte spela ;P

Men jag har drömt om ett eget piano i så många år,

nu kommer jag få ett gratis, jippie!

Så när allt är klart så kommer det bli piano lektioner som gäller för mig,

ska bli skoj!

Piano är ju lätt de finaste instrumentet att lyssna på.

Det är så ljuvligt för öronen :D


Nahe nu ska jag fortsätta min städning med gardroberna,

så man kan börja med rummet sedan ;)


"do you feel like I feel?"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards