Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Bettan - 8 juni 2009 20:25

Tvungen att lägga upp bilden på mammsen min ju,

här prov ligger hon sängen och premiär kollar på tv:n :D

Av Bettan - 8 juni 2009 19:49

Jaha då sitter man här nu ensam i sin sjukhus säng och surfar,

underbart med internet ju!

Var borta med mammsen på hennes hotell innan,

var en bit och gå, kanske 2 km, inget allvarligt.

Men jag har super ont i fötterna,

hade ju inte mina älskade promenad skor på mig, tyvärr!

Så det fick bli taxi tillbaka :P


Dagen har bestått av lunch med vivvi,

vi käkade på en pasta resturang.

Jävligt gott!

Kul att prova på något annorlunda :D

Sista måltiden och allt nu innan,

sen består de kommande veckorna av flytande föda,

och efter det blir det pure föda.

Köpte faktiskt några barnmats burkar igår när vi var och handlade, hehe!

Såg inte gott ut, men men bara att svälja och se glad ut :P


Efter lunchen begav sig vivvi hem och jag och mammsen gick till ett shopping centrum, gick mest och fördrev tiden.

Köpte dock 4 badlakan på hemtex, hade present kort :D

Väl tillbaka på sjukhuset så vilade vi en stund,

det här med luft ombytet gör en trött, haha!

Sen gick vi tills mammsen hotell som ja skrev innan,

och nu sitter jag här :D


Nåt med det bästa på detta sjukhuset är,

platt tv:n i taket!!!

Finns 4 platser på mitt rum och alla har en varsin platt tv!!

Hel festligt!

Sen hörlurar kopplat till det så man inte stör varandra,

haha så jävla bra ju!

Aldrig vatt med om nåt liknande sjukhus innan ;)

Hel del bra kanaler, i alla fall 3 och 5.

Där finns de alltid massa B serier man kan fördriva tiden med.

Dock Cityakuten om en timma, Näst Sista Avsnittet Nånsin!!!

Kan ju säg att jag jublade av glädje när jag såg dem hade kanal 3 :D


En sjuksköterksa var här innan,

fick instrucktiner om min dusch ikväll.

Ska ju duschas med nåt medel, blääää!

Och sen imon oxå, usch!

Operationstiden är klockan 12.00 imon!

Där av 2 duschar i de där renande medlet.


Jag är inte nervös.

känner mig mest ensam.

visst finns de 2 andra här på rummet, men ingen jag vill tala med ;P

saknar ju vovvarna och stefan!

jag är inte van vid att vara hemifrån.

jag vill inte vara hemifrån!

men okej, för denna andledningen får jag ju stå ut :D


blev ett långt inlägg detta, men men så blir de ju ibland.

inte ofta man är i stockholm, hehe!

vill ju oxå tacka ni som kommenterat,

det värmer i mitt hjärta ska ni veta :D


Av Bettan - 8 juni 2009 12:25

Det är det jag ska göra här i Stockholm!

Det är det som kommer förändra mitt liv.

Jag har funderat på det länge,

har även väntat på tid länge.

Andledningen till jag gör det i Stockholm

är att väntetiden är kortare.

Hade jag gjort att hemma i stan,

hade jag fått vänta 1, 1½ år till.

Så att åka till Stockholm, var ett lätt val!




Av Bettan - 8 juni 2009 06:15

Jaha då vart det dags...

Flyget går om mindre än 2 timmar.

Flyget mot Stockholm, mot förändring.

Är inte så farligt nervös idag,

men det kommer säkert är jag rädd för.

Jag är i alla fall så obeskrivligt glad att vi ska flyga!!!

Tror inte jag hade pallat åka tåg igen,

det fick ju mig att få självmordstankar, usch det var jobbigt!


Nu håller jag tummarna på att jag ska få igång

internet där uppe i stor staden.

Med min tur så förvånar de mig inte om jag misslyckas, haha!

Så antingen skiver jag senare eller inte förrens Torsdag!,

Den som lever får se :D


"fantasi är det vi vill ha, men verklighet är det vi får"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards