Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Bettan - 12 juni 2009 21:00

Just vart och hyrt 2 filmer,

så nu blir det FredagsMys i soffan :D

Sånt gillar vi!

Känner mig piggare idag så jag ska nog klara av att se båda filmerna,

hoppas jag i alla fall.

Annars får jag la se den andra imon,

om vädret är som idag så är de ju perfekt film väder ;)


Har dock pratat om en liten shoppingtur till K-stad imon, hihi!
Men vi får se helt enklet,

hur jag känner mig och lite så.

Hade vatt skönt och komma ut och få tankarna på nåt annat.

Och vad kan vara bättre än shopping :D


Hämtade även min 4 böcker nu när vi var på Preem,

ohhh kan knappt vänta med att börja läsa dem ju, hihi!

Äntligen ska jag använda läshörnan vi har i tvrummet, haha :P

Över 2 år sen bara vi flyttade hit,

men fåtöljen, fotpallen och lampan är som nya nu så.


Trevlig Fredag Alla <3

Av Bettan - 12 juni 2009 16:15

Blev en lång vilostund idag,

från halv 2 till halv 4 :D

Jag sover bara så länge Egon sover,

slipper ju ställa nån klocka och sånt då, perfekt.

Regnet det öser ner, jävla trist!

Välkommen Svensk Sommar!


Fick just sms om att mina 4 böcker jag har beställt har kommit,

underbart!!! :D

Får se om jag hämtar dem idag lr inte,

ingen brådska egentligen ju.

Men de hade vatt kul att ha dem här

och börjat läsa så fort som möjligt ;)


Dessa böcker är det jag har köpt:

Om jag kunde drömma  - Twilight, del 1

När jag hör din röst -  New Moon, del 2

Ljudet av ditt hjärta - Twilight, del 3

Så länge vi båda andas - Twilight, del 4


Ni som läst min blogg innan vet ju att jag ÄLSKAR filmen Twilight,

var ju så klart bara tvungen att köpa böckerna!

Och veta att det förmodligen kommer komma 4 filmer i den serien,

gör ju mig till världens över lyckligaste film nörd!!

Av Bettan - 12 juni 2009 10:40

Fan, borta bra men hemma bäst!!!

Kom hem igår!

Kvart i fyra landade planet på Blekinges underbara marker :D

Blev lugnt igår, gjorde inte ett skit rent ut sagt.

Var inom Coop på vägen hem,

handlade nu till min vecka med flytande föda.

Blev yoggi och kräm, socker fritt!

Sen har jag några nutrillet här hemma oxå.

Allt flytande ska vara socker fritt,

annars kan man få nåt som kallas dumpning.

Då mår man illa, kall svettas och kan få hjärtklappning.

Så jag är extra noga att allt e socker fritt kan jag ju säga,

för en dumpning vill jag inte vara med om.

Dumpning är något man kan få senare oxå,

inte bara nu i början.

Man får helt enkelt prova sig fram,

vad man kan äta och inte äta.


Nu till frukost blev de kräm med lite mjölk,

gött!

De svåra är att veta hur ofta jag ska äta tycker jag,

frågade dietisten i Stockholm, hon sa hela tiden !

Hmm, tycker jag låter lite jobbigt.

Men kanske varannan timme lr så,

jag får helt enkelt testa mig fram :D

Har just pratat med Challe,

fått lite tips och sånt,

det gillar vi!

Lär bli mera samtal oss emellan :D

Challe gjorde ju denna operationen

förra sen sommaren, tror jag de vart.


Är bara så jävla glad att jag äntligen är hemma.

Var ett par jobbiga dagar i Stockholm,

men fan vad tacksam jag är att mammsen min vart med!

Hade inte klarat det utan henne! <3


Vad dagen har att erbjuda har jag ingen aning om,

får helt enkelt ta den som den kommer.

Blir nog mycket lugnt :D

Nu ska jag sätta mig och leka med min nya mobil,

weeeeiiiiiiiiii!!

Hämtade den igår ju, nice!

Mitt nya nr kommer jag skicka ut snart ;)



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards