Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Bettan - 22 juni 2009 18:15

Jaha då har man läst ut böckerna.

Vad tog de 1-1½ vecka?

4 böcker.

4 helt underbara och beroende framkallande böcker.

Alla 4 var i princip lika bra.

Lika underbara.

Känns skönt att det slutade lyckligt ;)

Nu ser jag fram emot filmerna!

20 November bio premiär på New Moon.

Och jag vet att den tredje ska dem börja spela in i Augusti.

Tror jag ska avsluta detta med att kolla på Twilight ikväll,

sluta cirklen redigt lixom :D

Det bästa med böckerna,

har ju helt klart varit att man har sett filmen Först.

Man vet vilka alla är och hur dem ser ut.

Mycket lättare att spela upp att i huet när man läser,

ljuvligt med andra ord.


Nu blir det 4 veckor fullt ös medvetslös!

Stefan han har med semester nu i 4 veckor,

så nu ska det fixas och donas :D

Härligt!

Få lite gjort lixom,

jag har ju bara slappat i 4 veckor nu så, haha!




"get a superstar, that is what you are"

Av Bettan - 22 juni 2009 09:40

Då är det 4 veckor tills man börjar jobba,

känns skumt jag redan varit ledig i 4.

Men men, tiden går ju alldeles för snabbt!


Midsommar var lugn och harmonisk,

käkade middag hos mamms och papps.

Sen var vi bara hemma och slappade.

Som vilken vanlig helg som helst :D


Jobbade Inte igår,

kändes helt underbart att jag Inte gjorde det.

Stefan stack redan vid halv 9 till Gbg,

så jag hade ju inte kunnat i vilket fall som helst,

men mest så ville jag ju inte ;)

5 år har jag vatt på Lagerbergs nu,

igår för att vara exakt..

Var det 5 år sen jag klev innan för dörrarna där.

Inget jag är stolt över,

men fan jag är att jag har ett jobb lixom!!


Nu ska jag sätta mig och läsa klart min bok,

har ca 200 sidor kvar.

Vill veta slutet nu ju,

sen vill jag kunna återgå till verkligeheten :D


"girl, don't ever let them pusch you around"




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards