Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg den 16 juni 2009

Av Bettan - 16 juni 2009 11:50

Vågar vi hoppas på att sommaren kommit nu?

Kommit för att stanna?

Solen skiner ju bra idag,

men fortfarade lite lite blåst.

Visst de är ju skönt det med,

men de förstör ju värmen oxå.


Har suttit vid köksbordet nu i två timmar och läst,

jag kan inte sluta.

haha, den är så bra.

Och boken får ju mig att vilja se filmen igen, igen och igen ;P

Jag vet jag är lite av en sjuk människa,

men jag kan verkligen bli besatt så av en film!

Läskigt men sant :D


Imon ska jag till distriksköterskan här i Mörrum,

som roligt nog är min granne.

Blir att plocka väck stygnen imon,

lr de e inga stygn.

Tänk er häftklammror!

Ni vet såna man sätter ihop papper med,

såna är det jag har i magen, nästan såna i alla fall.

Jag som är en sådan blödig person med,

kommer lätt tycka det gör skit ont.

usch!

gnällig som ingen annan, det är jag det :D


"i can see it in your eyes"

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards