Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 1 juni 2009

Svettigt värre...

Av Bettan - 1 juni 2009 21:54

En sak som är jobbig med sommaren,

är att minsta lilla man gör så svettas man.

Fan innan när jag låg och solade, helt stilla och lugnt.

DÅ svettades jag, det är skumt!! Och jobbigt..


Just hemkommen från min promenix med dogsen,

svettigt värre säger jag bara :D

Det är så varmt att man får gå sent om kvällarna,

jag gav mig iväg halv 9.

Men jag kan säg att det fortfarande var för varmt då,

när till och med dogsen flåsar som de sprungit en mil,

då är det varmt!

Hade jag gått nu så kanske det hade vatt lagom temperatur,

men hur kul är det att gå i mörker??

Räcker väl att man vandrar i mörker hösten, vintern och våren.

Så det är väl bara att stå ut med extra mycket svett nu under

promenaderna sommartid, antar jag :D


Nu ska jag slänga mig i soffan med ett stort glas isvatten och se på Bones och Cityakuten som Mammsen har spelat in till mig :D

Tackar verkligen den som uppfann videon och dess inspelningsbara teknik!

 
 
Frida

Frida

2 juni 2009 10:05

Det kan inte vi heller :) Försöker inte titta på bilderna för mkt ;) Men det är svårt :D Kraaam

http://www.lyckligaflicka.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards