Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 3 juni 2009

Dator akuten.

Av Bettan - 3 juni 2009 22:25

Just hemkommen från Dator akuten, Bror min :D

hehe, härligt att ha en bror som är datornörd 

Tänkte det var lika bra att rusta upp den nu

inför min lång resa nästa vecka, haha!

Helt underbart att man får ha datorn OCH mobilen 

på "sjukhuset" .

Så det är bara att sms:a och ringa bäst ni orkar, hehe :D

Trådlöst bredband med, ljuvligt.

Har jag nåt att fördriva tiden med ju,

lär bli en hel del bloggande och facebookande :P

Eller jag kanske inte ska säga för mycket,

mår jag skit kommer jag lätt mest sova.

Så fall får Mammsen ha datorn så hon kan fördriva tiden i alla fall :D


Om man skulle slänga sig i soffan en stund, finns dock Aldrig något bra på tv, blir mest massa zappande tyvärr.

Vi har ALLA jävla kanaler som finns iprincip, men det finns Aldrig nåt bra, lr i alla fall Aldrig nåt bra när jag vill se på tv. Orättvist!

Alla min serier är i stort sett slut, två dagar i veckan är det än så länge bara, men snart är det med säsongs uppehåll. 

Sommar tid blir det inte mycket tv tittande heller i och för sig, men vid denna tiden kan man ju förflytta sig in för lite tv zapp ;)


En sak till som är underbart med SEMESTER, är att jag är pigg om kvällarna, jag orkar sitta uppe i soffan och dega tills tolv-ett hur lätt som helst :D


"who will you see when you look in the mirror?" 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards