Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 12 juni 2009

Jag är tillbaka!!!

Av Bettan - 12 juni 2009 10:40

Fan, borta bra men hemma bäst!!!

Kom hem igår!

Kvart i fyra landade planet på Blekinges underbara marker :D

Blev lugnt igår, gjorde inte ett skit rent ut sagt.

Var inom Coop på vägen hem,

handlade nu till min vecka med flytande föda.

Blev yoggi och kräm, socker fritt!

Sen har jag några nutrillet här hemma oxå.

Allt flytande ska vara socker fritt,

annars kan man få nåt som kallas dumpning.

Då mår man illa, kall svettas och kan få hjärtklappning.

Så jag är extra noga att allt e socker fritt kan jag ju säga,

för en dumpning vill jag inte vara med om.

Dumpning är något man kan få senare oxå,

inte bara nu i början.

Man får helt enkelt prova sig fram,

vad man kan äta och inte äta.


Nu till frukost blev de kräm med lite mjölk,

gött!

De svåra är att veta hur ofta jag ska äta tycker jag,

frågade dietisten i Stockholm, hon sa hela tiden !

Hmm, tycker jag låter lite jobbigt.

Men kanske varannan timme lr så,

jag får helt enkelt testa mig fram :D

Har just pratat med Challe,

fått lite tips och sånt,

det gillar vi!

Lär bli mera samtal oss emellan :D

Challe gjorde ju denna operationen

förra sen sommaren, tror jag de vart.


Är bara så jävla glad att jag äntligen är hemma.

Var ett par jobbiga dagar i Stockholm,

men fan vad tacksam jag är att mammsen min vart med!

Hade inte klarat det utan henne! <3


Vad dagen har att erbjuda har jag ingen aning om,

får helt enkelt ta den som den kommer.

Blir nog mycket lugnt :D

Nu ska jag sätta mig och leka med min nya mobil,

weeeeiiiiiiiiii!!

Hämtade den igår ju, nice!

Mitt nya nr kommer jag skicka ut snart ;)



 
 
love

love

12 juni 2009 11:28

Vilket lag hejar du på ?
Jag hejar på AIK.
PS:Vad fin blogg du har

http://aik-.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards