Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 18 juni 2009

Veterinären.

Av Bettan - 18 juni 2009 08:30

Jaha om en stund bär det av mot veterinären.

Egon ska ha sin 12 veckors vaccintation spruta,

och Siv ska steleriseras.

Ska bli skönt att få det gjort,

ge en katt p-piller är ju aldrig säkert.


Igår lättade mitt dåliga samvete lite,

över att jag inte gjort så möt här hemma nu under min ledighet :D

Klippte gräset både fram och baksida,

så snyggt de blev, haha ;P


Idag blir det att köra och handla inför helgen lite granna,

så fort Stefan kommit hem bär det av mot Coop.

Jag får ju börja äta pure liknande nu, jippie! ;)

Ska prova på lite gröt sen idag tänkte jag,

imon ska jag ju käka äggröra, mums!

Har ju även ett par barnmats burkar jag har köpt,

för 8 månaders barn och mig :D

Ja det här ska bli spännande,

att få börja äta lite mera matigt lixom,

sen ser jag ju fram emot den vanliga mat!


Midsommar firar jag och Stefan själva,

jag anser inte det är något speciellt att fira!

Sen om man ska bjuda hem vänner,

får ju det göras typ vid julen innan :P

Så många som har bestämt så långt i förväg vad de ska göra lixom.

Men men, grilla och träffa friends kan man ju göra vilken kväll som helst :D


Behöver jag ens säg hur bra den andra boken i Twlilight serien är?!

Den är obeskrivligt bra!

Och väldigt beroendeframkallande!!

Jag vill inte göra nåt annat än och läsa, läsa och läsa....

Har bestämt mig att innan semestern är slut ska jag ha läst ut,

alla 4 böcker.

Det måste jag!

Känner ett så starkt behov av att veta vad som kommer att hända :D


"do i know you?"

 
 
Ingen bild

milla

18 juni 2009 12:35

Puss och kram på dig vännen. TÄnker på dig mest hela tiden tycker jag.... Önskar en trevlig midsommar=) Massa kram till dig!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards