Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 23 juni 2009

Projekt.

Av Bettan - 23 juni 2009 15:30

Då har jag skaffat mig ett eget projekt här hemma.

Jag ska måla i vårt kommande dator rum.

Vi har det nu som sovrum, tills övervåningen är klar.

Vi har nu fått hem nya fönster till hela framsidan :D

Så jag tänkte att innan dem ska i,

så ska jag ha målat, taket, väggarna, elementen och listerna.

Ska bli skoj faktiskt!

Ser mycket fram emot detta..

Kommer bli skönt att ha ett rum Helt klart lixom,

me nya fönster och allt.

Och när övervåningen är klar så blir det bara att slänga ut de gammla sängarna och in med nytt datorbord, dator och ett piano :D

Allt annat kommer vara klart, förutom innehållet i rummet.

De kommer vi vara tacksamma för när vi kommit så långt ju, hehe!


Det kommer bli ett lila rum :D

Så nice!

Ni som känner mig väl vet hur färg glad jag är :D

Pianot jag ska få från bror min är svart,

och datorbordet kommer oxå bli svar.

Fan! Jag kan se de framför mig, de kommer bli så snyggt!!


Piano kan jag inte spela ;P

Men jag har drömt om ett eget piano i så många år,

nu kommer jag få ett gratis, jippie!

Så när allt är klart så kommer det bli piano lektioner som gäller för mig,

ska bli skoj!

Piano är ju lätt de finaste instrumentet att lyssna på.

Det är så ljuvligt för öronen :D


Nahe nu ska jag fortsätta min städning med gardroberna,

så man kan börja med rummet sedan ;)


"do you feel like I feel?"

 
 
Ingen bild

The deer

23 juni 2009 21:34

va fint det låter!! :) du är välkommen anytime! torsdag för att vara mer exakt. :) kom när du vaknar!! puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards