Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 29 juni 2009

Nu är jag på G!

Av Bettan - 29 juni 2009 23:35

Fan vad jag känner mig nöjd med mig själv,

är äntligen på G med mitt projekt igen :D

Listerna kommer bli färdig målade imon.

Gardroben den är borta.

Vårt sovrum är numera i tvrummet,

ett par dagar överlever vi det ;)

Jag har maskerat hela golvet med plast.

Imon kommer jag måla taket.

Kanske hinner jag måla väggarna en gång på kvällen,

vi får se helt enkelt.

Men de känns så gött att vara på G nu :D


Ska även måla stommarna till hundgårds taket imon,

med koprinol, kan de nog heta?

Är målat, men kan inte skada att göra det igen.

Vill ju det ska hålla länge.


Blir nog oxå en runda till K-stad imon, byggmax.

Och då ska jag inom Maxi i Bromölla,

var ju hål i Egon's pool.

Fan vad arg jag blev.

Äntligen funnit en sådan bra pool,

så är det hål i den.

Snacka om besvikelse!


Mycket imorgon,

för jag ska även hälsa på Martina och Thea :D

Ska bli så kul!!

Det var alldeles för länge sedan vi sågs ju...


Positiva med o ha sängen i tvrummet är ju att ligga i sängen och se på tv :D

Det är precis vad jag ska göra nu,

kolla Bones som Mammsen spelade in igår.

Får bli ett glas yoggi på det oxå :P


"jag vill inte vakna imon utan kärlek i min värld"

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards