Welcome to my crazy dog world :D

Direktlänk till inlägg 30 juni 2009

Det kommer en dag imon oxå :D

Av Bettan - 30 juni 2009 23:25

Har inte blivit så möt målat idag,

men de gör inget.

Kommer en dag imon oxå ju :D

Dessutom säger dem att det ska regna imon,

perfekt inomhus väder då för målning ju.


Det enda jag målat idag är ute,

koprinolat stommarna till hundgårds taket.

Jag valde att vänta med listerna och taket tills imon,

för varmt idag inne ju.

Så listerna kommer bli klara imon, även taket.

Tar det imon bitti.

Pappsen ska ringa och väcka oss vid 7-8.

Måste upp tidigt.

Och regnar det inte när Papps ringer så kommer han nerom och hjälper oss på med taket på ena hundgården.

Perfekt!

Även om de regnar ska han ringa,

det finns alltid att göra.

Så upp det ska vi iaf :D


Blir en sväng till K-stad imon igen, byggmax.

Men om jag ska me ber jag Stefan släppa mig på Rusta,

haha! Så jag kan gå i en rolig affär så länge ;)

Men jag har inte bestämt om jag ska med,

får se hur jag känner det imon helt enkelt.


Nu ska jag slö titta på tv,

sen hoppas jag john blund kommer under tiden :P


"I have never felt like this befor"



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettan - 14 november 2014 00:09


 

Av Bettan - 23 maj 2014 09:21


 

Av Bettan - 13 augusti 2013 14:15

  Fram. Tillbaka. Hit. Dit. Nu. Då. Kär. Galen. Tårar. Ångest.Glädje. Sorg. Lycka. Olycka. Välbehag. Smärta. Oro. Hat. Mitt. Ditt. Vi. Jag. Du. Ni. Varför. När. Hur. Beslut. Panik. Svag. Sta...

Av Bettan - 7 augusti 2013 11:15

        "Förbjudet och fel så började våran lek. Mitt hjärta blev ditt lika snabbt som vinden. Du gjorde mig levande & svag och aldrig för har jag kännt sådant välbehag! Men du började vela och det var då allt skena. Vi gick in i en k...

Av Bettan - 5 augusti 2013 23:41


   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards