Welcome to my crazy dog world :D

Alla inlägg under juni 2012

Av Bettan - 8 juni 2012 16:45




"I don't know what's right and what's real anymore,

I don't know how I am meant to feel anymore

Av Bettan - 7 juni 2012 23:00

Jag är hemma.

Jag är så glad.

Så lycklig.

Kan inte beskrivas!


Jag blev inte inlagd.

Vilken otrolig känsla.


Enligt mina blodprover är jag frisk.

Då dem var BRA.

De visade ingen infektion!

Lustigt men sant!


Läkaren tyckte de vart BRA.

Men jag blev skeptiskt.1

Och en aningens rädd.


Hur kan man må såhär pass dåligt,

men blod proverna visar BRA!?


Läkaren sa de var bra för att då är

det ingen bakterie!

Utan ett virus.

Mmm, grattis!...

Eller?

Jag fattar noll och ingeting.


Är bara så trött på feber och

sitta inne & glo...

Fuck life right now!

 

Men FAN så glad jag är att jag är hemma!

Av Bettan - 7 juni 2012 14:22

Jag bröt i hop på hall golvet.

Det var inte sant.

Telefonsamtalet sa inte det jag hörde,

jag inbillade väl mig?!


Nu ska jag till akuten,

inte mörrumskliniken.

Utan akuten.

Troligtvis bli inlagd.


Jag spyr!

Jag kan inte med sjukhus.

Bara tanken på o va inlagd få mig att

dö lite inombords...


FAN!

Av Bettan - 7 juni 2012 12:00

Mardröm att träffa en sådan man.


"Sex utan orgasm är som att  äta en kebabtallrik utan kebab"

Av Bettan - 7 juni 2012 11:00

Är tiden jag ska uppsöka min läkare.

Fan måtte jag få svar och en diagnos.

Något som hjälper.

Vad som helst.

Bara febern försvinner...


Snorig näsa & halsont får jag väl stå

ut med ett tag till är jag rädd för.

Men febern, fy fan.

Vill bara få sova en Hel Natt!

Slippa frysa/svettas...

Orkar inte med de skiten längre,

de funkar inte.

Hela sömnen är totalt fördärvad!


Jag vill bara bli frisk.

Ha ork & lust.

Power walka med hundarna,

klippa gräset,

greja med ditten & datten.

Göra Saker!

Bara Göra Något!


Hatar sitta in & uggla,

ingen ro i kroppen.

Ingen lust till Det.

Fan, det här börjar göra

mig en aningens smått

GALEN....




Av Bettan - 6 juni 2012 23:00

Och nej det handlar inte om mitt

kaos-artade-liv på in & utsida.

Utan om min förkylning..


Näsan rinner, halsen göra ont,

jag hostar som fan & febern den är kvar.

Suck!

Nu vet jag att de kan arta sig såhär med kaa.


Börja med feber i 5 dagar SEN kommer resten.

Sjukt sätt, faktiskt.

Då snoret, hals ontet & hostan brukar komma Först,

sen kommer febern.

Men det är klart när inget annat är som det ska längre,

varför skulle en förkylning börja som de ska?!


Då min rädsla för lunginflammation finns,

ska jag ringa läkaren imon.

Måste få de kollat.

Så jag kan Utesluta iaf det!

Får även bli en koll i halsen,

för att utesluta halsfluss.


FAN jag vill inte må såhär.

Ingen tid!

Det kommer verkligen SÅ olägligt.


Och med all annan skit runt omkring,

är de fan inte lustigt man så jävla lätt

nuförtiden ramlar ner i sin BITTER-håla!





Av Bettan - 6 juni 2012 08:45

En vecka.

En vecka är allt jag har.

En vecka för att fixa allt

snyggt, prydligt & ordentligt.


För om en vecka är det husvisning.

Och tiden den verkligen flåsar

mig i nacken...


Då jag vart sjuk & inte gjort ett skit.

Är fortfarande sjuk.

Men nu måste jag.

De finns inga undanflykter!


Lite i taget, i min egen takt.

Så ska jag nog fixa till det  här.

Hoppas jag..

Eller måste jag!


Är väl egentligen inte JÄTTE

mycket att göra sådär.

Stor/grov städning överallt lixom.

Plus rensa ur och ställa i ordning i

alla fasta gardrober & skåp.

MEN detta är mycket nog att göra, usch!

 

Drömmen om att bo i hus finns där,

och de hoppas jag ja kommer göra även

efter detta är sålt.

OM jag får som jag vill...

 

Men pressen & stressen inför det här

momentet med försäljning & allt.

Gör att jag tvekar & kanske inte vågar?!

 

Men och andra sidan köper JAG mig

ett litet härligt hus finns det bara JAG där.

Ingen andledning till flytt eller annat trams,

som inte JAG vill lr tänker.

HAHA, den känslan känns bra!

 

Jag och åter Bara Jag.




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Hund Länkar

Bloggar

EN FAVORIT!

My One And Only


Ovido - Quiz & Flashcards